niedziela, 4 maja 2008

Somewhere else before

Ostatnio uświadomiłam sobie, że będąc dziewczynką wyobrażałam sobie jak będzie wyglądało moje życie, jak będę miała te 25 lat. Jak każdy. Nie napisałam do siebie listu, więc są to wyobrażenia na temat wyobrażeń, ale i tak wywołało to niepokój.
Podglądanie innych pokazało, że daleko mi do stabilizacji. Gdzieś rozmyła się wizja - pick one model and stick to it.
Na razie mam trzy zęby mądrości do wyrwania. Może coś przyjdzie w międzyczasie?

TRACEY EMIN
With you I want to live, 2007

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nie mam nic na zęby, ale mam coś - przeterminowanego - na panta rhei:

nie głośno
w kącie horyzontu: Tamto miejsce -
coś więcej ponad próbę
przeżycia i Teraz - małe z oddali
w rozmiarze dla dziecka.
tak,
stamtąd mógłbym zacząć. Stoję
na zewnątrz bezkarnie wiecznie